Přibližně čtyři a půl hodiny na pražském Letišti Václava Havla nefungovaly hlavní informační tabule v terminálech. Výpadek postihl podle mluvčí letiště Kláry Divíškové i intranet, web a interní komunikační kanály. Provoz informačních systémů pro cestující byl obnoven kolem 16:00 a dalších služeb zhruba o hodinu a čtvrt později, sdělila ředitelka komunikace letiště Eva Krejčí.
Informační tabule na pražském letišti opět fungují
Problémy začaly podle Krejčí přibližně v 11:30. O pět hodin později letiště na síti X oznámilo, že zobrazovací systémy s informacemi o odletech jsou již funkční. „Cestující se mohou o svém letu informovat standardní cestou. Omlouváme se za případné komplikace, které cestujícím vznikly,“ uvedlo.
Zaměstnanci letiště kvůli výpadku v halách obou terminálů rozmístili tabule s ručně psanými údaji o aktuálních letech. Letiště cestující také odkazovalo na přepážky a na letištní hlášení. Problémy mohli mít lidé při změně odletové brány.
Mluvčí pražského letiště k problémům IT systémů (zdroj: ČT24)
V pátek ruzyňské letiště zasáhl celosvětový výpadek odbavovacího systému GoNow, který v Praze používá sedm aerolinek. Dopravci museli cestující odbavovat ručně nebo v náhradním systému.