Na stavbě dálnice D6 u Krupé začalo zakládání přes osm set metrů dlouhé estakády. Jedná se o jeden z klíčových momentů stavby tohoto úseku dálnice. V provozu by měl být na konci srpna 2024.
Na novém úseku D6 u Krupé začala stavba nejdelšího mostu. Potrvá dva roky
Stavba přes šest kilometrů dlouhého úseku D6 u Krupé začala letos v březnu. Teď začali stavbaři vrtat piloty pro most. Budou čtrnáct až dvacet metrů hluboko. Pilotů pro estakádu, která se klene přes území s problematickým podložím, bude víc než pět set. „Doba výstavby tohoto osm set metrů dlouhého mostu je zhruba čtyřiadvacet měsíců,“ řekl ředitel Správy Karlovy Vary Ředitelství silnic a dálnic Lukáš Hnízdil.
Na budovaném úseku dálnice D6 vznikne mimo jiné pět mostů, mimoúrovňová křižovatka a přibudou čtyři protihlukové stěny. Součástí prací jsou také přeložky sítí. Nová část dálnice dopravně ulehčí obci, kterou nyní prochází silnice I/6. Zvýší též bezpečnost a plynulost provozu na další části trasy mezi Prahou a Karlovými Vary.
Stavba dalších úseků
Za stavbu úseku ŘSD zaplatí více než jeden a půl miliardy korun, navazuje na obchvat Řevničova. Silnice I/6 patří mezi nejvytíženější silniční úseky na území Česka. Na dálnici ještě zbývá přestavět několik úseků, kompletně hotovo by mohlo podle Hnízdila být v roce 2027.
Ještě na konci letošního roku by měla začít stavba úseků u Hořesedel a Hořoviček na Rakovnicku, což jsou poslední zbývající středočeské úseky. Nyní pokračuje tendr na zhotovitele a archeologický průzkum. Kromě toho ještě zbývá dostavit čtyři úseky v Karlovarském kraji a jeden v Ústeckém kraji.