Praha - Nedělní Blesk začne od neděle 7. června vycházet v novém provedení. Menší obsahové změny doplní modernější a atraktivnější design. Noviny, které se dosud dělily na část deníkovou, magazínovou a televizní přílohu, vyjdou poprvé se sjednocenou grafikou u všech tří částí a s pozměněným layoutem. "Ráz nového Nedělního Blesku tak nabude více magazínové podoby," uvedla mluvčí vydavatele nedělníku, společnosti Ringier ČR, Kateřina Kuchařová.
Nedělní Blesk chystá novou grafickou podobu
Změny doprovodí reklamní kampaň
Rubriky zůstávají, u některých se ovšem mění jejich umístění a rozsah. V úvodu čtenář nově najde velký rozhovor, rubrika zahraničního zpravodajství se rozšíří na čtyři stránky a posune dozadu. Naopak zůstává příloha s televizním programem, křížovkami a zábavou „TV + neděle“. Změny mají být uvedeny kampaní s novými televizními spoty včetně vizualizací „Bleskového“ města, které se již představily ve verzi pro deník Blesk.
Vydavatelství Ringier ČR ze švýcarského mediálního koncernu Ringier AG je s více než 3,8 milionu čtenářů největším vydavatelem periodického tisku v Česku. Mezi nabízené tituly patří Blesk, deníky Aha! a Sport a časopisy
Reflex nebo ABC.