Yahoo zavádí Shine, internetový portál pro každodenní život žen

San Francisco - Yahoo Inc dnes na internetu zavádí nové mediální stránky zaměřené na každodenní život žen. Kalifornská firma v noci na dnešek uvedla, že portál Shine nabídne devět kategorií od módy a péče o krásu po rodičovské starosti, výchovu dětí a péči o potomky. Jde o další z řady tématických portálů, jejichž zaměření se pohybuje od elektronických novinek po zálibu v dobrém jídle.

Shine od Yahoo bude shromažďovat články od populárních vydavatelů materiálů o životním stylu včetně Conde Nast a Hearst Corp. Stránky se chtějí zaměřit na zhruba 40 milionů žen mezi 25 až 54 lety, které představují zajímavou cílovou skupinu pro inzerenty a propagátory značek.

Mediální strategií Yahoo je vytvořit provázané tématické stránky, které mají přitáhnout hromadnou pozornost webových uživatelů. Stránky Yahoo Tech zavedla společnost v květnu roku 2006 a kulinářské Yahoo Food v listopadu téhož roku. Podle průzkumové agentury Hitwise se Yahoo Tech řadí mezi pět nejsledovanějších technických portálů v USA a Yahoo Food je v první desítce lifestylových stránek.

Yahoo přijala redakční tým, který bude psát a vydávat původní články každý den. Redaktoři také budou vybírat příspěvky z internetových deníků, takzvaných blogů, které tak dostanou na Shine významnější prostor. Portál bude také přebírat materiály z nynějších stránek Yahoo, a to recepty, horoskopy a rady pro zdraví, napsala agentura Reuters.

Zavedením Shine vytváří Yahoo příležitost prodávat reklamu zaměřenou na ty, kdo mají rozhodující slovo o mnoha domácnostech. Yahoo dodala, že inzerenti požadovali více cest k těmto zákaznicím. Týká se to zejména spotřebního zboží, maloobchodu a medicíny.

Yahoo se Shine vstupuje na trh, na kterém již působí Glam Media či iVillage od NBC Universal ze skupiny General Electric. iVillage se podobně věnuje zdraví, kráse, těhotenství či zábavě. Pro Yahoo jde o první stránky zaměřené na jednu demografickou skupinu, přestože portály Finance či Sports také mají specifickou cílovou skupinu, dodala AP.

Výběr redakce

Aktuálně z rubriky Média

SOUHRN: Zásadní události čtvrtka 18. prosince

Každý večer přinášíme přehled nejdůležitějších a nejzajímavějších událostí dne z domova i ze světa. Stručně a přehledně, ale i s potřebným kontextem. Projděte si zásadní zprávy čtvrtka 18. prosince 2025.
18. 12. 2025

SOUHRN: Zásadní události středy 17. prosince

Každý večer přinášíme přehled nejdůležitějších a nejzajímavějších událostí dne z domova i ze světa. Stručně a přehledně, ale i s potřebným kontextem. Projděte si zásadní zprávy středy 17. prosince 2025.
17. 12. 2025

Podvodníci okradli děti s rakovinou o desítky milionů, které na ně vybrali

Mezinárodní skupina podvodníků roky okrádala rodiny s dětmi, které trpí rakovinou. Pomocí emotivních videí na YouTube poptávala peníze, které si pak ale nechala. Zneužívání dětí a rodin odhalilo rozsáhlé dvouleté vyšetřování stanice BBC. Riziko, že člověk přispěje na podvodné sbírky, lze snížit následováním jednoduchých zásad.
17. 12. 2025

Personální šéfka Bílého domu se pustila do Trumpa, Vance i Muska. Výroky hýbou USA

Personální šéfka Bílého domu Susie Wilesová časopisu Vanity Fair poodhalila vnitřní napětí v zákulisí administrativy prezidenta Donalda Trumpa. Hlavu státu popsala jako abstinenta, který má osobnost alkoholika a mstí se nepřátelům. Viceprezidenta JD Vance označila za konspiračního teoretika. Ministryni spravedlnosti Pam Bondiovou zkritizovala za přístup ke kauze Jeffreyho Espteina. Prezident i členové vlády se po zveřejnění článku Wilesové zastali.
17. 12. 2025Aktualizováno17. 12. 2025
Načítání...