Musí se skončit s nerovnoprávností Moravy a Slezska vůči českému centru ve věcech investic do dopravní infrastruktury.
Moravané k tématu Doprava a dopravní infrastruktura
Škrty ve výstavbě silnic a dálnic přednostně na Moravě a Slezsku jsou tak zásadní, že se nedá vymlouvat na žádné náhody a dočasná ekonomická opatření. Zatímco Praha má luxusně provedená napojení do Německa, tak na Moravě čekáme donekonečna i na krátké kousky dálničních spojek. Chybí napojení Brna na Vídeň. Hodinová zácpa na nedostavěné dálnici u Olomouce směrem na Hradec Králové je každodenní samozřejmostí, a proto se už ani nehlásí v silničním zpravodajství. Výstavba obchvatu Přerova nebo zvlněná dálnice u Bohumína jsou jako přehled díla Pata a Mata ze seriálu „A je to“. Nejde o náhodu, ale o zcela jasný koloniální charakter politiky Prahy vůči Moravě a Slezsku. Přehození financování silnic II. a III. třídy na kraje bez dodaných financí má za cíl ušetřit peníze pro pražské lobbisty. Považujeme to za jasný projev organizovaného zločinu ve správě státních financí. Stát jako zadavatel musí důsledně vymáhat dodržování termínů a kvality veřejných staveb.