Sacramento - Fastfoodový řetězec McDonald´s rozjíždí v Americe novou televizní stanici. Zatím jde jen o zkoušku, společnost ale doufá, že svůj program v budoucnu rozšíří do restaurací po celých Spojených státech.
McDonald´s rozjíždí nový televizní kanál
McDrive, McCafé, McFluryy a teď i McTV. Program ve vysokém rozlišení bude zatím vysílat asi osm stovek restaurací v Kalifornii. „Chceme dát zákazníkovi příležitost, aby se dostal k naší značce ještě blíž. Chceme mu ukázat, že je pro nás důležitý, tím, že pro něj vytvoříme obsah. Ten musí být bezpečný, zajímavý, aktuální. Myslíme si, že lidé to budou milovat a začnou do McDonald´s chodit i právě kvůli té televizi,“ sdělil Lee Edmondson, ředitel Channelport Communications.
BBC na McTV?
Na programu spolupracuje McDonald´s například s americkou pobočkou BBC. Obsahovat bude zpravodajství i lifestylové reportáže. Vysílat se ale budou i sportovní utkání vysokých škol, které mají v USA velkou tradici. „Nejprve musíme zařídit, aby to fungovalo tady v jižní Kalifornii. Musíme hlavně otestovat zákazníka a postupně složit ten správný obsah vysílání,“ dodává Edmondson.
McDonald´s má po světě asi 33 tisíc restaurací a je tak druhým největším fastfoodem. Nedávno ho předstihl řetězec Subway. V tržbách ale McDonald´s stále vede. Za třetí čtvrtletí dosáhl 7 miliard dolarů.