Los Angeles - Víno v kombinaci s mlékem, čokoládou a třešněmi, takto netradiční koktejly jsou poslední módou ve fastfoodech v Los Angeles. Ne každému musí nutně chutnat, místní si ho ale s oblibou dávají.
Víno s mlékem - základ netradičního koktejlového hitu
Rulandské modré je víno, ke kterému se obvykle podává dobrý uzrálý sýr nebo jiné výrazné pokrmy. Málokoho v Česku by ale napadlo smíchat ho se zmrzlinou a přikusovat k němu jídlo z fastfoodu. V Los Angeles je to ale jinak. Záměrem neobvyklých kombinací těchto koktejlů má být spojení oblíbené chuti vína s chutí dětství.
Krista Simmonsová, šéfkuchařka
„Minulý rok jsme se rozhodli míchat zmrzlinu s pivem, říkali jsme tomu Plovák. Teď máme novinku, víno s mlékem, čokoládou a třeba třešněmi. Všechno dohromady tvoří lahodný koktejl.“
Podle autora tohoto netradičního koktejlu Jeffa Weinsteina se leckdo pozastaví nad kombinací mléka s alkoholem, ale po ochutnání si ho prý každý zamiluje. Alkohol, který pijeme v dospělosti, a chuť dětství v podobě mléka nebo zmrzliny jsou tak nezapomenutelným zážitkem.
Koktejlové bary spojené s fastfoody, nabízející netradiční pokrmy a nápoje, se rychle rozšiřují. Ve Spojených státech se jenom za poslední rok jejich počet zvýšil o 14 procent a prodali jídlo a pití za 25 miliard dolarů.