Noc reklamožroutů 2007 – menu připraveno

Praha – Druhý ročník velkolepé reklamní show proběhne 23. a 24. listopadu v pražském multikinu Palace Cinemas Slovanský dům. 30. listopadu se pak celá show přesune do brněnského Palace Cinemas Velký Špalíček.

Během šesti hodin, po které Noc reklamožroutů trvá, bude promítnuto více než 500 nejzajímavějších a nejoblíbenějších reklamních spotů. V letošní nabídce je zastoupena i netradiční tvorba ruských, afrických nebo asijských tvůrců. Celá noc proto bude konfrontací tradičního s kuriózním, kýče se seriózností, zábavy s poučením. Za upozornění jistě stojí např. reklama s Madonnou pro automobilový koncern BMV, kterou režíroval zpěvaččin manžel Guy Ricchie. Zastoupena bude i česká reklama, stejně tak například spoty z Belgie, Švýcarska, Rumunska nebo Itálie 60. let.

Autorem celého projektu je Francouz Jean Marie Boursicot. Jeho filmotéka je největším archivem reklamních filmů a spotů na světě. Obsahuje více než 700 tisíc reklam a každým rokem přibývá 25 tisíc nových titulů. Z této sbírky Boursicot vybírá spoty tak, aby vytvořil co nejzajímavější a unikátní show, která v průběhu roku projede celým světem.

Noc reklamožroutů 2007 podporuje Fakulta multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, která o loňském ročníku vytvořila filmový dokument. Záštitu nad letošním ročníkem převzala Asociace komunikačních agentur, která v prostorách Palace Cinemas v rámci projektu představuje výstavu Jak vzniká reklama.

Doprovodný program mimo jiné obsahuje i hudební a taneční vystoupení, módní přehlídku, balet na kolech, nabídku thajských masáží (pro unavené krky) a další aktivity. Manažerka divize Palace Media k tomu dodává: „Loňský průběh show a následné ohlasy na ni, nám dodaly velkou chuť Noc reklamožroutů zopakovat a nabídnout divákům další dávku těch nejlepších reklamních spotů a ještě více atraktivního doprovodného programu.“

Načítání...