Centrum a Google se spojily

Praha - Google se svými chapadly dosápal také na českou internetovou firmu Centrum Holdings, když spolu firmy uzavřely strategickou alianci. Centrum se tak stalo prvním autorizovaným distributorem reklamních služeb Google AdWords v regionu střední a východní Evropy. Spolupráce s Google by se měla rozvíjet i v budoucnu, Centrum Holdings plánuje využívat i další technologie Googlu, například online mapy.

Reklamní systém AdWords bude Centrum nabízet malým a středním firmám jak ve vyhledávání Google, tak v reklamní síti Google, včetně největšího videoportálu v ČR YouTube. Systém bude poskytovat také na portálech Centrum.cz a Atlas.cz či serverech Aktuálně.cz a Žena.cz.

„Našim zákazníkům chceme nabízet to nejlepší dostupné reklamní řešení, které jim umožní růst jejich podnikání. Být prvním autorizovaným distributorem Google AdWords v kombinaci s našimi lokálními inzertními službami je ten nejlepší předpoklad nabídnout komplexní řešení jejich potřeb v oblasti internetové reklamy,“ uvedl zástupce Centrum Holdings Pavel Vopařil. Nabídku zastřeší nově vzniklá internetová agentura Najisto.

Současně obě firmy rozšíří dosavadní rámec spolupráce v oblasti vyhledávání. Centrum Holdings bude technologii vyhledávání od společnosti Google nově používat i na Slovensku a v Chorvatsku. „Naše aktivity nám potvrdily, že o internetový marketing je ze strany malých a středních firem velký zájem. Ten nám ve spojení se silnou obchodní sítí Centrum Holdings umožní v tomto segmentu společně růst a rozšířit možnosti online reklamy i do regionů,“ prohlásila ředitelka českého Google Taťána le Moigne.

AdWords je reklamní systém, který inzerentům umožňuje monitorovat a spravovat jejich internetové reklamní kampaně. Systém zahrnuje textové a grafické formáty i videa a obsahuje nástroje na měření jejich výkonnosti.