TÉMA

Call centrum

Podvodníci vybrali přes 64 milionů korun na údajnou charitu

Skupina deseti podvodníků vybrala od více než čtyřiceti tisíc lidí na údajnou charitu přes 64 milionů korun. Podle policie je to v Česku dosud nejrozsáhlejší případ podvodu postaveného na důvěře a solidaritě. Všem obviněným hrozí až desetileté vězení. Zakládali falešné nadace, zřídili call centra a postupně najali i několik lidí, kteří obvolávali dárce. Informovala o tom policejní mluvčí Eva Kropáčová.
13. 12. 2024|

Ukrajinská a česká policie dopadly gang telefonních podvodníků

Mezinárodní skupinu podvodníků, kteří z call center oslovovali lidi po celé Evropské unii, aby z nich podvodným způsobem vymámili peníze, odhalila ukrajinská a česká policie s podporou úřadu pro evropskou justiční spolupráci Eurojust. Informovala o tom agentura Ukrinform s odvoláním na ukrajinský úřad generálního prokurátora.
1. 10. 2024|

V případu falešné sbírky na děti s rakovinou padlo obvinění

Policisté obvinili dva muže ve věku 33 a 28 let z podvodu, při kterém podle nich falešnou sbírkou vylákali dohromady skoro sedm milionů korun. Podvedených jsou skoro čtyři tisíce lidí z celého Česka, kteří chtěli pomoci například onkologicky nemocným dětem. Peníze pomáhali získat i zaměstnanci dvou call center, kteří obvolávali lidi a vůbec netušili, že jde o podvod. Oběma mužům hrozí až osm let vězení. Případ odhalili kriminalisté z oddělení hospodářské kriminality v Opavě.
23. 8. 2024Aktualizováno23. 8. 2024|

Některé úřady mají dál potíže s novým portálem stavebního řízení

Některé stavební úřady nadále hlásí problémy s digitalizací stavebního řízení, kterou stát spustil 1. července. Úřady řeší například nedoručené žádosti nebo možnost editace cizích stavebních objektů. Zároveň si stěžují na odezvu z call centra ministerstva pro místní rozvoj (MMR). Jen za prvních jedenáct dní od spuštění přijalo MMR 1600 telefonických a 750 e-mailových otázek a žádostí. Vývoj systému je postupný, průběžně ho MMR opravuje a doplňuje další funkce, sdělil České televizi mluvčí resortu Petr Waleczko.
18. 7. 2024|

Policie přivezla z Ukrajiny šest Čechů zadržených v případu falešných bankéřů

Policie v pátek přivezla z ukrajinského Lvova do Hradce Králové šest Čechů zadržených v polovině dubna na Ukrajině v případu česko-ukrajinského gangu falešných bankéřů. Zadržené čeká obvinění z několika trestných činů, řekla mluvčí hradecké krajské policie Magdaléna Vlčková. Gang je podezřelý ze stovek telefonických podvodů se škodou v desítkách milionů korun.
10. 5. 2024Aktualizováno10. 5. 2024|

Policie rozbila česko-ukrajinský gang falešných bankéřů, zadržela čtyřicet lidí

Královéhradecká policie s ukrajinskými kolegy zlikvidovala česko-ukrajinský gang falešných bankéřů, který je podezřelý ze stovek telefonických podvodů se škodou v desítkách milionů korun. V Česku a na Ukrajině policisté minulý týden zadrželi čtyřicet lidí. Uvedla to mluvčí královéhradecké policie Iva Kormošová. Policie předpokládá, že obviněným ještě prokáže dalších několik stovek podvodů, s nimiž vzroste i způsobená škoda. Na případu pracovala téměř rok a půl. V úterý o své části případu informovala ukrajinská policie.
24. 4. 2024Aktualizováno24. 4. 2024|

Chci žít. Ukrajinský projekt, díky kterému se Kyjevu dobrovolně vydaly tisíce ruských vojáků

Ruští vojáci bojující na Ukrajině mohou zavolat na speciální ukrajinskou linku a oznámit, že již nechtějí bojovat. Speciální call centrum zřídilo ministerstvo obrany a funguje čtyřiadvacet hodin denně. Od loňského března se Kyjevu dobrovolně vydalo deset tisíc ruských vojáků.
12. 3. 2023|

Vyplácení dávek se zpožďuje, žadatelé nevědí proč. Úřad práce tak rozšiřuje služby své telefonické linky

Lidé žádající pomoc od státu, například příspěvek na bydlení, si mohou počkat i několik měsíců. Vyplácení dávek se totiž v některých případech zpožďuje. Po delší době se tak žadatelé na úřady obracejí znovu a zjišťují stav své žádosti. I proto Úřad práce rozšířil služby svého call centra. Od středy volající budou moci zjistit třeba to, jak daleko je zpracování jejich žádosti o konkrétní dávku. Mohou také zkontrolovat, zda při podání neudělali chybu, která vyřízení protahuje.
31. 1. 2023|

Ostravské call centrum nabídlo své pracovníky pro trasování nemocných. Hygiena odmítla

Krajským hygienickým stanicím s nárůstem odebraných vzorků výrazně přibývá práce. Premiér Andrej Babiš (ANO) už o víkendu požádal o pomoc majitele call center, kteří by hygienikům mohli poskytnout zkušené pracovníky pro trasování kontaktů nakažených covidem-19. Jedno z ostravských call center se tak obrátilo na krajskou hygienu, ta ale jeho nabídku nevyužila. Nyní probíhá jednání a podpis meziresortních smluv, podle kterých by měly hygienikům pomoci ostatní státní instituce.
15. 10. 2020|

Komárkova KKCG prodala největšího provozovatele call center v Česku

Investiční skupina KKCG podnikatele Karla Komárka prodala největšího provozovatele zákaznických telefonních center v Česku, společnost Conectart, fondům skupiny Genesis Capital. Cenu firmy neuvedly. Conectart provozuje call centra v osmi českých městech a zaměstnává přes tisíc operátorů. Vypořádání transakce se podle společností očekává během léta a podléhá schválení Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže.
18. 5. 2020|
Načítání...