Z bonbonů s firemními logy vyrostla podpora pro 163 dětí

Praha – Firmy získají reklamní předměty, pomůžou dobré věci a navíc ušetří na daních, speciální projekt Charitky díky této nabídce získal během roku pro neziskové organizace 206 556 korun. Částka od 11 společností putovala na přímou podporu 163 dětí, které je dostanou na spořicí konto. Na začátku projektu stál nápad nabídnout bonbony nebo žvýkačky ve výsuvném obalu firmám, které si na něj můžou nechat natisknout reklamu. Tyto Charitky se v obchodě koupit nedají, krabičku chrání patent.

Třeba některým mladým lidem pomůžou peníze do začátku při odchodu z dětského domova. Peníze ale přispívají i talentovaným dětem ze sociálně slabších rodin, dětem s postižením pak třeba na rehabilitační pobyt. Firmy si mohou samy vybrat, který projekt nebo dítě konkrétně podpoří.

Charitky se snaží především dětem pomáhat a podporovat jejich rozvoj založený na posilování morálních hodnot společnosti. Projekt si zakládá na originalitě komunikačního spojení mezi firmami a veřejností. Na rozdíl od neziskových organizací se Charitky dokáží samy financovat a nadbytek investovat do svého dalšího rozvoje.

„Cílem Charitek tak není maximalizace zisku, ale maximalizace sociálního dopadu, tedy podpora rozvoje dětí. V příštím roce plánujeme uvést vůbec první produkt sociálního businessu v České a Slovenské republice. Jeho prostřednictvím budou mít zaměstnanci i veřejnost možnost se intenzivněji zapojit do podpory, kterou Charitky dětem poskytují,“ tvrdí na stránkách projektu jeho zakladatelka Miriam Janyšková.

Firmy a charitativní činnost (zdroj: ČT24)