Zákaznické systémy T-Mobilu po dvoudenním výpadku fungují

Mobilní operátor T-Mobile po dvou dnech obnovil zákaznické obslužné systémy. Ty byly od úterý kvůli poruše interních systémů mimo provoz, potvrdila mluvčí Martina Kemrová.

„Podařilo se odstranit technický výpadek interních systémů a od čtvrtečních 14:00 hodin jsou opět plně funkční všechny obslužné a samoobslužné kanály T-Mobile. Zákazníci tedy již mohou řešit své případné problémy v aplikaci Můj T-Mobile na webu i v mobilu, navštívit naše prodejny či zavolat na infolinku,“ uvedla mluvčí.

Interní systémy byly mimo provoz od úterního dopoledne kvůli problému na discích v hradeckém datovém centru. Po výměně disků během noci na čtvrtek firma většinu aplikací obnovila. Volání, SMS a data po celou dobu fungovaly.

T-Mobile Czech Republic je s 6,3 milionu mobilních zákazníků jedničkou na českém trhu. Operátor je členem mezinárodní telekomunikační skupiny Deutsche Telekom.

Načítání...