V Divadle Archa se ve čtvrtek večer vyhlašovaly výsledky 14. ročníku ankety Křišťálová lupa. Cenu popularity v hlasování veřejnosti si odnesla DVTV, která ovládla rovněž kategorii zpravodajství a publicistika. Ve stejné kategorii obsadil třetí místo web ČT24.cz. V odborných cenách bodoval Oliver Dlouhý coby osobnost roku, který stojí za vyhledávačem letenek Kiwi.com. Projektem roku 2019 pak odborná porota zvolila Deník N a marketingovou inspirací se stal spolek Milion chvilek pro demokracii.
V Křišťálové lupě bodovala DVTV, Oliver Dlouhý nebo Aplikace Záchranka. ČT24 má bronz
Anticenu si odnáší česká vláda a nedostatečný vývoj e-governmentu. První místo v kategorii internetové obchodování obhájila Alza.cz, ocenění za nástroje a služby získaly Mapy.cz. V kategorii One (wo)man show ocenění dostal Tomáš Břínek známější pod zkratkou TMBK. Nejlepším on-line videem je průvodce Honest Guide, na první příčce v kategorii zájmové weby stojí Databazeknih.cz. Ocenění za zpravodajství a publicistiku znovu obdržela DVTV.
Marketingovou inspirací je podle výsledků ankety Milion chvilek pro demokracii, obsahovou inspirací Živá rekonstrukce okupace 1939 – Český rozhlas. E-commerce inspirací je Zásilkovna.cz. Průša3D.cz zvítězil v kategorii globální projekty českých tvůrců, veřejně prospěšnou službou roku je podle odborné poroty aplikace Záchranka.
Anketa Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu je pravidelným hlasováním veřejnosti a odborné poroty, v němž se vybírají a oceňují nejoblíbenější a nejzajímavější projekty, služby a osobnosti české on-line scény. Do hlasování se vedle odborné poroty zapojilo více než 90 tisíc lidí, což je zhruba stejně jako loni.