Praha – Zájem o služby pro psí mazlíčky v posledních letech roste. Jejich nabídka už se dokonce vyrovnala té pro lidi. Majitelé jim můžou dopřát rozmanité procedury v psích salonech od stříhání a foukání až po aromaterapii či vířivku nebo je třeba odložit do psí školky k televizi. Za své zvíře jsou tak ochotni utratit i desetitisíce korun.
Aromaterapii či vířivku? Za psí služby lidé neváhají utratit tisíce
Zatímco ještě před šesti lety měla majitelka psího salonu Eva Nejezová Koukalová mezi klienty jen několik desítek psů, teď má 400 stálých zákazníků. V poslední době už ale neletí jen dobrý vzhled, žádané je u psích mazlíčků i dobré vychování. O to se starají zase psí školky, nabízí výcvik i relaxaci u televize, někde i s vyhřívanou podlahou. Takový luxus vás však na měsíc vyjde zhruba na 4 tisíce korun.
Zájem stoupá i o psí oblečení, nejvíc se prodává na podzim, a to hlavně mikiny a pláštěnky. „V současné době je trend takový, že lidé jsou zvyklí utratit za zvířata velké peníze a neohlíží se často ani na své pohodlí,“ říká veterinář Slavomír Hladík.
2 minuty
Zájem o psí služby roste