TÉMA

NMS Market Research

Progresívne Slovensko se dostalo na první příčku průzkumu pro deník Sme

Proevropské hnutí Progresívne Slovensko (PS) se podle výsledků volebního modelu, který si objednal list Sme, před sobotními parlamentními volbami poprvé těsně dostalo do čela žebříčku popularity slovenských stran. Do sněmovny by se podle tohoto zdroje dostalo devět stran či koalic, podpora hned několika z nich se ovšem pohybuje blízko pětiprocentního volebního prahu. Do předvolební kampaně promluvila zahraniční politika i otázka migrace.
26. 9. 2023|

Desetitisíce českých dětí se na internetu chovají rizikově. Píší si s neznámými lidmi či sdílí soukromí

Na internetu se rizikově chová asi 170 tisíc českých dětí. Píší si s neznámými lidmi nebo sdílejí své fotografie a videa. Téměř čtyři z deseti dětí ve věku od osmi do 15 let přiznávají, že mají nějakého „on-line kamaráda“, kterého nikdy neviděly, osobně ho neznají a pouze si s ním píší. Vyplývá to z průzkumu agentury NMS Market Research pro Nadaci O2 mezi téměř pěti tisíci respondentů, mezi kterými byli rodiče i děti.
20. 6. 2023Aktualizováno20. 6. 2023|

Do armády by se v případě napadení přihlásila čtvrtina Čechů, ukazuje průzkum

Jeden ze čtyř Čechů by byl ochoten bojovat proti nepříteli v případě napadení suverenity země. Bojeschopnosti armády věří 51 procent lidí. Vyplývá to z průzkumu společnosti NMS Market Research pro publicistický pořad České televize Bilance.
2. 5. 2022|