TÉMA

Politický marketing

„Takový obrázek bych českým ženám nepřála.“ Političky z mladých lidovců i Pirátů hodnotily kontroverzní grafiku

Rodina i kariéra už nejsou tabu. Tak zní hlavní slogan kampaně lidovců, který sklidil na začátku týdne kritiku. Hlavním problémem byla podoba vizuálu zobrazující ženu v domácnosti, která zároveň pracuje. Předsedkyně Mladých lidovců Helena Martinková tvrdí, že je třeba se spíš podívat na to, co se ve sladění rodiny a kariéry daří naplňovat. Předsedkyně rady Mladého Pirátstva Kateřina Stojanová uvedla, že tématem je motivace zaměstnavatelů, aby poskytovali flexibilní úvazky. Političky to uvedly v pořadu 90' ČT24.
8. 3. 2024|

Politička v pánském časopisu? Když tím nikomu neubližuje, za mě to možné je, komentuje Richterová

Čeští politici z konzervativní i liberální části spektra nepovažují za zásadní problém, když se francouzská kolegyně nechá vyfotit pro pánský časopis. Podle místopředsedkyně Poslanecké sněmovny Olgy Richterové (Piráti) ovšem musí politik, který zvolí takový způsob svého zviditelnění, počítat s tím, že na to nějak zareagují voliči. Bývalý předseda KDU-ČSL Pavel Bělobrádek míní, že se společnost vyvíjí a dříve nepředstavitelné věci jsou dnes přijatelné. Richterová a Bělobrádek diskutovali o hranicích politického vkusu a kultury v Událostech, komentářích.
12. 4. 2023|

Jsme ochotni jednat o zmrazování platů, řekl Výborný. Podle Balaštíkové vláda odmítá komunikovat

Platy politiků jsou svázány i s platy soudců a státních zástupců a my jsme tu opakovaně čelili hrozbě reálné, která nakonec nastala, že se soudci začali obracet na Ústavní soud, řekl v pořadu 90' ČT24 předseda poslaneckého klubu KDU-ČSL Marek Výborný. Dodal, že je připraven se o situaci bavit. Členka sněmovního rozpočtového výboru Margita Balaštíková (ANO) poznamenala, že se situace dala řešit dohodou. Vůle vlády k řešení návrhu podle ní není žádná.
16. 3. 2023|

Měsíc je v kampani dlouhá doba, může se stát leccos, soudí expertka na politický marketing

Rovný měsíc zbývá do začátku prvního kola volby prezidenta republiky. Podle konzultanky politického marketingu Alžběty Králové jsou v kampani zatím nejviditelnější tři kandidáti, kteří také mají v průzkumech nejvyšší preference, a nejméně jsou vidět ti, kterým zároveň průzkumy přisuzují nejmenší zisky. Králová ale podotkla, že měsíc je ještě dlouhá doba. Připomněla, že v roce 2013 rozhodl až závěr kampaně, po kterém se do druhého kola dostal dřívější outsider Karel Schwarzenberg na úkor favorizovaného Jana Fischera.
13. 12. 2022|

Není jasné, jaké voliče chce Zima oslovit, tvrdí Čásenský. Podle Charváta je nečitelný

Bývalý rektor Univerzity Karlovy a kandidát na prezidenta Tomáš Zima je podle šéfredaktora magazínu Reportér Roberta Čásenského nevýraznou osobou. „Jeho šance v prezidentské volbě jsou nižší než malé,“ prohlásil. Podle něj rovněž není jasné, jaké voliče chce Zima oslovit. S tím souhlasí i expert na politický marketing Martin Charvát. „Jakmile se snaží lavírovat mezi tábory, pravděpodobně neosloví nikoho,“ dodal. Charvát také soudí, že Zima je nečitelný. „Netváří se ani jako muž minulosti (…) ani jako muž budoucnosti. Je to muž neurčita.“ Ostatní kandidáti se nemusí obávat, že by jim bývalý rektor sebral voliče, podotkl rovněž Čásenský v pořadu Události, komentáře.
29. 11. 2022|

Řadě firem chybí pracovníci. Některá místa přitom stát udržuje v klinické smrti, řekl exministr Pilný

Vláda jedná o finančním bonusu pro lidi v karanténě. Má takové opatření smysl? A na co by se měla česká vláda soustředit v době epidemie covidu-19? Na otázky odpovídal bývalý ministr financí a pražský zastupitel za hnutí ANO Ivan Pilný v pořadu Interview ČT24.
2. 2. 2021|
Načítání...