Velké potíže ve středu přetrvaly ještě dlouho poté, co z Česka odešly prudké noční bouřky, a to hlavně na železnici. Skončila již úplná výluka na trati mezi Prahou a Kralupy nad Vltavou, která ovlivňovala dopravu na severovýchodě Čech i mezistátní provoz na lince Praha–Berlín. Hasiči v noci a nad ránem zasahovali na desítkách míst, stromy padaly nejen na tratě, ale i na silnice, domy či zaparkovaná auta. Počasí se zklidnilo již v noci, žádné bouřky nyní nejsou a přes den ani nemají být.
Škody po nočních bouřkách doznívají hlavně na železnici. Z Prahy do Kralup se stále jezdí jednokolejně
V noci a poté znovu od osmi hodin ráno nejezdily vlaky v části trati z Prahy do Kralup nad Vltavou. V ranní špičce vlaky sice jezdily, ale z Libčic nad Vltavou do Kralup nefungovalo napájení elektřinou, a tak museli cestující přestupovat do motorového vozu, případně do čela souprav nastoupila dieselová lokomotiva.
Opravu, která měla tuto situaci napravit, ohlásila Správa železnic zprvu na tři hodiny, nakonec se protáhla na dvojnásobek. Od dvou hodin odpoledne vlaky z Libčic do Kralup opět jezdí, ale zatím jen jednokolejně. Část osobních vlaků proto stále nahrazují autobusy a ostatní spoje mohou mít podle Českých drah až dvacetiminutová zpoždění.
Mezi osmou hodinou dopoledne a druhou odpoledne, kdy byla trať uzavřena, končila většina rychlíků od Ústí nad Labem v Kralupech, z Prahy jezdily pouze osobní vlaky do Libčic a mezi Libčicemi a Kralupy jezdila náhradní autobusová doprava. Mluvčí drah Petr Šťáhlavský uvedl, že kapacita autobusů byla oproti vlakům omezená, cestující proto vyzval, aby s cestou počkali, než skončí oprava trati. Podle posledních odhadů by mohla probíhat až do nočních hodin.
Kromě jedné z nejvytíženějších tratí u Prahy byla kvůli následkům nočních bouřek omezena železniční doprava také na dvou místech na Vysočině. Vlaky nejezdily mezi Havlíčkovým Brodem a Šlapanovem a mezi Jihlavou a Kostelcem u Jihlavy.
Ráno nejezdily vlaky kvůli popadaným stromům i na dalších místech, mimo provoz byla například lokálka Tábor–Bechyně, ale i část trati z Plzně do Strakonic.
Stromy padaly na zaparkovaná auta i domy, bouřce neodolalo ani veřejné osvětlení
Kvůli bouřkám mají za sebou hasiči desítky výjezdů, zasahovali hlavně ve Středočeském, Plzeňském, Královéhradeckém kraji a na Vysočině. Kromě pádů stromů a větví na železniční tratě a silnice se zabývali i pády na zaparkovaná auta, na domy či chaty. Odčerpávali také vodu ze zatopeného sklepa v Křivoklátu, ve středočeských Ovčárech pomáhali se zabezpečením popadaného veřejného osvětlení.
Středočeští hasiči měli nejvíce práce na Benešovsku, celkem zaznamenali přes noc 146 výjezdů v souvislosti s následky bouřek. V Královéhradeckém kraji hasiči zasahovali 107krát, nejčastěji na Jičínsku. „Všechny události se obešly bez zranění,“ ujistila mluvčí hasičů Martina Götzová.
Po bouřkách zůstalo také poškozené elektrické vedení. V Královéhradeckém kraji bylo v noci až čtyři tisíce domácností bez elektřiny. Většinu poruch se energetikům podařilo opravit, ráno se nepodařilo rozsvítit asi ve třech stovkách domácností.