V anketě Křišťálová Lupa uspěl i web ČT24

Záznam z předávání cen Křišťálová Lupa 2024 (zdroj: ČT24)

Mezi vítězi devatenáctého ročníku ankety Křišťálová Lupa 2024 je i web ČT24, který uspěl v kategorii Zpravodajství a publicistika. Osobností roku se stala podnikatelka a bývalá majitelka Zásilkovny Simona Kijonková, projektem roku pak prodej této logistické služby, kterou podnikatelka založila. O vítězích rozhodly svými hlasy odborná porota a internetová veřejnost.

V kategorii Zpravodajství a publicistika zvítězil podle hlasování veřejnosti web České televize ČT24, nejlepším podcastem je Hype-Cast a první místo v kategorii Influencer získal Karel Kovář známý jako Kovy. Mezi zájmovými weby dostal nejvíc hlasů dTest, kategorii Nástroje a služby ovládly Mapy.cz.

V kategorii internetového obchodu vyhrála společnost Alza.cz. Nejlepší letošní one man/woman show je podle hlasujících server s videorecepty Těhotnej kuchař a v kategorii On-line video zvítězili Kluci z Prahy.

Organizátoři vyhlásili i anticenu

Odborníci vybírali Osobnost, Projekt a Anticenu roku. Tu získal falešný bankrot Brašnářství Tlustý. V další kategorii globálních projektů českých tvůrců vybrali na dělené první místo službu s předpovědí počasí Windy.com a sportovní Livesport.cz.

V kategorii mladá krev zabodovala dárcovská platforma Donio. Jako e-commerce inspirace uspěl projekt on-line knižního antikvariátu Knihobot. Cenu České televize za veřejně prospěšnou službu získala Bankovní identita a Hvězdou roku se stal internetový prodejce potravin Rohlík.cz. V kategorii Marketingová a obsahová inspirace porota ocenila kampaň Do půlnoci objednáš, ráno v Alzaboxu máš.

Anketa Křišťálová Lupa – Cena českého internetu je pravidelným hlasováním veřejnosti a odborné poroty, v němž se vybírají a oceňují nejoblíbenější a nejzajímavější projekty a osobnosti české on-line scény. Anketu pořádá server Lupa.cz, jehož provozovatelem je společnost Internet Info. Letos se konal devatenáctý ročník.