TÉMA

Jakub Horák

Nespokojenost s Twitterem dává šanci konkurenci. Dalším pokusem bude aplikace Threads od Mety

Americká internetová společnost Meta, která vlastní Facebook či Instagram, se ve čtvrtek chystá spustit textovou sociální síť Threads, která má konkurovat Twitteru. Informoval o tom web listu Wall Street Journal (WSJ), podle něhož by se Threads mohl stát silným soupeřem Twitteru. S touto sociální sítí panuje mezi řadou uživatelů značná nespokojenost poté, co ji koupil Elon Musk.
4. 7. 2023Aktualizováno4. 7. 2023|

Ohlédnutí: Politický marketing Ukrajiny a Volodymyra Zelenského

Ukrajinský prezident Volodymyr Zelenskyj se v posledním roce stal nejvýraznější tváří Ukrajiny. Je to právě on, kdo vítá zahraniční návštěvy v Kyjevě a vede klíčová jednání. Jak pomáhá politický marketing ukrajinského prezidenta při získávání podpory od západních zemí? Hostem studia ČT24 byl spisovatel, publicista a odborník na politický marketing Jakub Horák.
20. 2. 2023|

Bude to nejtvrdší politická kampaň od sametové revoluce, míní expert na marketing

Kampaň uchazečů o Pražský hrad bude před druhým kolem prezidentských voleb mířená hlavně na negativní emoce, domnívá se odborník na politické kampaně Radim Pařík. S dalšími analytiky se shoduje na tom, že cílem hlavně pro kandidáta a expremiéra Andreje Babiše (ANO) bude odradit od hlasování zejména voliče neúspěšných kandidátů, kteří podpořili Petra Pavla. „Je to nejtvrdší politická kampaň, kterou jsme od roku 1989 v politice zažili,“ myslí si pak expert na politický marketing Jakub Horák. Očekává, že výsledek voleb ovlivní účast mladých lidí. O šancích jednotlivých kandidátů odborníci diskutovali v pořadu 90' ČT24.
16. 1. 2023|

Vládní angažmá s sebou nese i osobní zodpovědnost, kritizuje Bartoš mediální přestřelky Pirátů

Účast ve vládě je pro Piráty závazek, mimo jiné i v otázce komunikace. V Událostech, komentářích to řekl staronový předseda strany Ivan Bartoš, který tak narážel na slovní přestřelky Pirátů v médiích či na vnitrostranickém fóru. Takové případy jsou podle něj pro vnější pozorovatele matoucí a nedělají straně dobrý obraz.
11. 1. 2022|

Marketingový expert Horák: Vláda v komunikaci tápe, měla by se radit se sociology

Za propadem důvěry české veřejnosti k vládě stojí neustálý a nepřehledný výčet opatření, ve kterých už řada lidí nemá jasno, myslí si expert na politický marketing Jakub Horák, který byl hostem pořadu Interview ČT24. Kabinet podle něj neumí formulovat, co restrikcemi vlastně zamýšlí, a jeho komunikace je roztříštěná. Lídři země by se podle něj měli spojit se sociology, kteří lidskému jednání rozumí.
15. 3. 2021|
Rozhovor Newsroomu

Každá stránka na Facebooku by měla být podepsaná, myslí si marketingový expert

Nese známé jméno, spravuje ji ale někdo úplně jiný. Nebo zesměšňuje či šíří nepravdivé zprávy, autor je však neznámý. Facebook na začátku ledna omylem odkryl autory svých stránek. A veřejnost, novináři a hlavně ti, kdo jsou za tvorbu takových stránek placení, se od té doby zamýšlí, kde má anonymita místo, a kde už ne. Podle Jakuba Horáka, který se politickým marketingem živí, se z nejznámější sociální sítě stává klasické médium. A jako klasické médium by tedy podle něj měla dodržovat i určitá pravidla. Tématu se věnoval nedělní Newsroom ČT24.
21. 1. 2020|