TÉMA

Fitness náramky

Chytré náramky pomáhají dětem bojovat s nadváhou

Chytré náramky v rámci projektu Buď fit 24 po půl roce pomáhají už 367 dětem s nadváhou. Pro ČT to uvedlo Národní screeningové centrum (NSC). Cílem ministerstva zdravotnictví je do roční hry s mobilní aplikací zapojit až tisícovku dětí od šesti do jedenácti let, a předejít tak pokud možno obezitě. Náramky a aplikaci získají rodiče pro své děti u pediatrů. Těch už je do programu zapojených téměř sto.
30. 7. 2025|

Tisíc dětí s nadváhou dostane fitness náramky

Normální váhu má podle statistik ve třinácti letech jen polovina dětí v Česku, obézních je zhruba patnáct procent. Ministerstvo zdravotnictví (MZd) představilo kampaň Buď Fit 24 cílenou na děti s nadváhou ve věku šest až jedenáct let. Do roční hry s mobilní aplikací jich pod dohledem pediatrů zapojí tisícovku, dostanou fitness náramek. Podle dat Českého statistického úřadu bylo v roce 2021 v daném věku asi 673 tisíc dětí. Nadváhu mělo ve stejném roce podle průzkumu u pediatrů deset procent dětí, obézních bylo šestnáct procent.
24. 1. 2025|

Češi rádi používají „chytré“ příslušenství. Hodinky připojené k síti či fitness náramky jich loni zapnula třetina

Podle dat Eurostatu je Česko na přední příčce žebříčku zemí, jejichž obyvatelé používají chytré elektronické doplňky připojené k internetu. Ty jim pomáhají spravovat domácnost, účelně cvičit, vyhledávat informace nebo pouštět hudbu.
25. 2. 2021|

Komise schválila plán Googlu koupit výrobce chytrých hodinek Fitbit

Evropská komise (EK) schválila plán americké internetové společnosti Google převzít za 2,1 miliardy dolarů (zhruba 45 miliard korun) výrobce chytrých náramků a hodinek Fitbit. Souhlas komise je ale podmíněn tím, že Google dodrží opatření, která mají zabránit negativním dopadům transakce na hospodářskou soutěž a spotřebitele. Jedním ze závazků je, že Google data Fitbitu ohledně zdravotního stavu uživatelů nepropojí se svými údaji, které využívá pro reklamu.
17. 12. 2020|
Načítání...