„Sázkaři nejvíc favorizují Brazílii, Argentinu, Španělsko a Anglii, v podstatě tradiční favority,“ přibližuje mluvčí Fortuny Petr Erwin. Lidé navíc sázejí dokonce třikrát více než při hokejovém šampionátu v Německu.
Mistrovství nahrává i sportovním barům a pivovarům

Reportáž Jakuba Linky
Velký zájem o mistrovství čekají také sportovní bary. V některých si fanoušci dokonce musí dopředu zamluvit místo, aby o svůj zápas nepřišli. „Nechodí k nám jenom Češi, ale i cizinci. Jsou to Angličané, Němci, Skotové, Irové, Mexičané, Argentinci nebo Brazilci. Fandí všichni dohromady a je to tady jeden velký blázinec,“ uvádí barman Sport bar Tip Games Vojtěch Tomsa.
Ruce si mnou také pivovary. Při fandění totiž mají Češi mnohem větší žízeň, jak dokládá mluvčí Plzeňského Prazdroje Jiří Mareček: „Podle našich zkušeností se během těchto velkých sportovních akcí zvyšuje výtoč zhruba o dvě procenta. Šampionát trvá čtyři týdny, čili v tomto případě by to mohlo být 24 tisíc hektolitrů.“
Všichni se ale shodují, že kdyby na mistrovství postoupil i český tým, byly by tržby ještě větší.
