„Na výši hospodářského výsledku měly vliv i ICT služby a jejich rozvoj. Tržby za první čtvrtletí roku v tomto segmentu meziročně stouply na 125 procent. Kromě datových schránek a Czech Pointů se na nárůstu podílely i nové služby, které Česká pošta poskytuje,“ konstatovala mluvčí Marta Selicharová s poukazem na projekt DONEZ.
Hrubý zisk činil 293 milionů Kč, původně plánovaný hrubý zisk 115 milionů tak byl překonán o 178 milionů.
Loni pošta i přes pokles tradičních služeb zvýšila zisk o 59 procent na 419 milionů korun. Provozní výnosy stouply o procento na 20,8 miliardy Kč. Pošta má na doručování zásilek do 50 gramů s cenou pod 18 korun monopol. Ten firmě skončí v příštím roce, kdy tuzemský trh čeká plná liberalizace. Státní podnik Česká pošta provozuje téměř 3 400 poboček.