Stejná reklama nemůže být hodnocena jinak u zadavatele a zpracovatele. Když Nejvyšší správní soud rozhodl, že pokuta od Rady pro rozhlasové a televizní vysílání pro T-mobile je neoprávněná, mělo by platit totéž pro agenturu, která reklamu vyráběla.
Ústavní soud se zastal agentury, která vyráběla reklamu pro T-mobile. Neměla dostat pokutu
Operátor T –Mobile nechal u agentury Lion Commmutication vyrobit reklamu na pevný internet. Za vysílání uložila Rada pro televizní a rozhlasové vysílání oběma společnostem pokutu 300 tisíc korun. Nelíbilo se jí, že důležité informace byly v reklamním šotu uvedeny drobným písmem a divák je mohl vidět na obrazovce jen velmi krátce.
Pokuta za reklamu byla neoprávněná v případě operátora i agentury
Operátor se obrátil na Nejvyšší správní soud. Ten v září 2014 rozhodl, že konkrétní ztvárnění reklamního spotu nenaplňuje znaky klamavé obchodní praktiky. Totéž udělala i agentura, ale tam soud své původní rozhodnutí nebral v potaz. Agentura by tak musela pokutu zaplatit. Obrátila se proto na Ústavní soud. Podle ústavních soudců porušil Nejvyšší správní soud právo na spravedlivý proces.