Problematická silniční stavba se po řadě odkladů otevřela v září 2015. Vyšla na 43 miliard korun, tedy zhruba o deset miliard více, než bylo původně plánováno.
Kvůli Blance se v minulosti odehrály dvě arbitráže, se stavební společností Metrostav o miliardové částky, s firmou IDS o stovky milionů. V obou případech soud firmám vyhověl. Schyluje se k dalším arbitrážím o milionové částky s menšími dodavateli. Firmy argumentují tím, že se jim zvýšily náklady s ohledem na průtahy kolem dokončení tunelu.
Šestikilometrovým tunelovým komplexem každý den projede v průměru asi šedesát tisíc aut. Doprava se po otevření tunelu zhoršila v Dejvicích a v Břevnově a na příjezdu od Strakonic. Z údajů z konce loňského roku vyplývá, že Blankou od jejího otevření projelo více než 4,3 milionu aut. Praha chystá pokračování v trase Povltavské ulice.