Primářka očního oddělení Eva Liehneová si například nejvíce cení toho, že pacient přijde v určitou hodinu a bude opravdu v daný čas ošetřen. Jan Pejchal z Centra informačních technologií zase spatřuje největší přidanou hodnotu v tom, že pacient přijde na pracoviště, kde je na něj již lékař připraven. A navíc nebude stát tak dlouhé fronty spolu s dalšími nervózními lidmi, kteří by chtěli navíc předbíhat. „Když vlastně přichází lékař do ordinace a za dveřmi mu sedí deset lidí, tak už to je primárně stresující,” dodává primářka Liehneová.
„Lékařům systém pomůže v tom, že ubere lékařům část činnosti. Tu za ně může převzít jiný personál, měně drahý a méně kvalifikovaný,” předkládá také ekonomická pozitiva náměstek ředitele ústecké nemocnice Martin Zeman. Systém nediskriminuje ani ty, kteří nemají počítač nebo přístup na internet. Za ty vloží objednávku do systému pracovník nemocnice. Stačí přijít nebo zatelefonovat.
Nový systém už využívá pětadvacet ambulantních pracovišť krajské nemocnice. Postupně by něj měla přejít většina ostatních. Obava, že nový systém bude jen pro někoho, se podle vedení nemocnice zatím nepotvrdila. Jak tvrdí místní IT pracovníci, přihlásit se dokázali i důchodci. Ti se ostatně v pořadníku objevili na prvních pozicích.