Není možné, aby společnost Tesco zneužívala finanční krizi pro zvýšení svých ekonomických zisků. Dále se domníváme, že takto pojatá reklama může vzbuzovat pocity strachu z dopadů finanční krize. Podle našeho názoru není vhodné vzbuzovat ve spotřebitelích strach z krize, a posilovat tak pocit nebezpečí z tohoto vyplývající," vysvětlila právnička sdružení Eva Strnadová.
„Kampaň reaguje na atmosféru posledních týdnů, kdy se slovo krize stalo jedním z nejužívanějších,“ řekla již dříve mluvčí Tesco Stores ČR Eva Karasová.
Sdružení tvrdí, že použití tohoto sloganu je na hraně zákona o regulaci reklamy. Podle mluvčí Ivany Pickové je takovéto znění reklamy vysoce neetické a v rozporu s dobrými mravy. Sdružení proto začátkem týdne požádalo Radu pro reklamu o vydání stanoviska.
Pokud nezisková Rada pro reklamu uzná pochybení Tesca, nemůže mu udělit pokutu, ani jinou sankci. Její rozhodnutí má totiž pouze formu doporučení.