Markíza získala digitální licenci pro svůj druhý kanál

Bratislava - Slovenská komerční televize Markíza získala od Rady pro vysílání a retransmisi digitální licenci pro svůj druhý kanál, jehož cílovou skupinou mají být ženy. Z několika možných názvů nakonec zvítězilo jméno TV Doma. Informoval o tom server Medialne.sk.

Nejsledovanější slovenská televize, která spadá do portfolia společnosti CME, jež mimo jiné provozuje českou komerční jedničku Novu, vybírala z dvanácti možných názvů. Vedle TV Doma se jednalo například o Lady, Angelika, Markíza Klub nebo Moja TV.

TV Doma by měla odstartovat už v prvním čtvrtletí příštího roku, ačkoliv na spuštění má podle digitální licence její držitel až dva roky.

Markíza je poslední ze slovenských celoplošných televizí, která ještě nemá svůj tematický kanál. Veřejnoprávní Slovenská televize spustila už v srpnu sportovní kanál Trojka, komerční stanice Joj ji pak v říjnu následovala se svým filmovým kanálem Joj Plus.