TÉMA

Kofola

Plastové lahve budou už jen s víčky napevno

Výrobcům nápojů s koncem června vypršela lhůta, dokdy měli vymyslet způsob, jak upevnit víčka k plastovým lahvím. Zákazníci by se tak měli v blízké budoucnosti setkávat už jenom s lahvemi s víčky „napevno“ na poutku. Opatření má snížit množství plastového odpadu v přírodě.
3. 7. 2024|

Evropská směrnice počítá se třetinou žen ve vedení velkých firem. V Česku se to má týkat jen pěti společností

Alespoň se třetinou žen ve vedení velkých společností počítá návrh zákona, který je teď v připomínkovém řízení. Reaguje na loni vydanou evropskou směrnici, zavádí ji ale v minimálním rozsahu. Vztahovat se tak má pouze na pět firem v tuzemsku.
6. 2. 2024|

Nápoje ve skleněných lahvích se vrací do supermarketů. Budou zálohované

Čeští výrobci nápojů se částečně vrací ke skleněným lahvím. Ty budou zálohované a bude je možné vrátit v automatech umístěných například v supermarketech. Výrobci rozhodnutí zdůvodňují mimo jiné ekologickými požadavky některých zákazníků, kteří nechtějí využívat jednorázové plasty.
30. 8. 2021|

Kofola kupuje Karlovarskou Korunní a Ondrášovku

Skupina Kofola kupuje stoprocentní podíl ve společnostech Karlovarská Korunní a Ondrášovka. Transakci musí ještě schválit Úřad pro ochranu hospodářské soutěže. Kofola o tom informovala na svých webových stránkách, cenu obchodu po dohodě s druhou stranou nezveřejnila. Dokončení obchodu firmy očekávají v první polovině příštího roku.
11. 12. 2019Aktualizováno11. 12. 2019|
Doporučujeme

Třicet let ikonických značek. Jedny revoluci přežily, jiné se zrodily a své místo si drží dál

Listopadová revoluce před třiceti lety a následná proměna tuzemského hospodářství měly výrazný dopad i na život tuzemských podniků – zavedené značky musely čelit konkurenci na otevřeném trhu, a i když řada z nich neobstála, zná česká ekonomika i úspěšné příběhy. Psala je ETA, Kofola nebo obuvnický Botas.
31. 10. 2019Aktualizováno2. 11. 2019|

Kofola kupuje slovenského výrobce minerální vody Kláštorná

Nápojářská skupina Kofola kupuje slovenského výrobce minerální vody Kláštorná. Značku chce oživit a vrátit na výsluní. Hodnotu akvizice firma neuvedla.
21. 6. 2018Aktualizováno21. 6. 2018|

Kofola ovládla výrobce bylinných čajů Leros. Cena je tajná

Nápojářská skupina Kofola kupuje českého výrobce bylinných čajů Leros. Převezme všechny jeho výrobní kapacity i zaměstnance. Obě firmy se dohodly na tom, že cenu, za níž Kofola získá stoprocentní podíl, nebudou zveřejňovat.
13. 3. 2018Aktualizováno13. 3. 2018|