Výpadek zákaznických služeb T-Mobilu se protáhne na desítky hodin

Mobilní operátor T-Mobile se stále potýká s výpadkem některých zákaznických služeb. Odstranění problému, který vznikl v úterý dopoledne na discích v hradeckém datovém centru, si vyžádá desítky hodin práce, uvedla ve středu odpoledne mluvčí Martina Kemrová.

V síti operátora funguje volání, SMS i data, nedostupné jsou však interní systémy zahrnující obslužné kanály, jako je infolinka, zákaznické systémy na prodejnách, samoobsluha nebo aplikace Můj T-Mobile.

„Plné obnovení všech dotčených služeb si vyžádá několik desítek hodin, ale již během předchozích hodin se podařilo některé služby obnovit a my uděláme vše pro to, abychom závadu odstranili v nejkratším možném termínu. Všem zákazníkům se omlouváme za vzniklé problémy a děkujeme za trpělivost,“ řekla Kemrová.

T-Mobile Czech Republic je s 6,3 milionu mobilních zákazníků jedničkou na českém trhu. Operátor je členem mezinárodní telekomunikační skupiny Deutsche Telekom.