Elektroprodejce zatím podrobnosti svého vstupu na český trh tají. Jeho mluvčí ale datovala zahájení činnosti na letošní rok. Šetření ČTK určilo jako lokaci první prodejny Třebíč. Slovenský řetězec Nay již v únoru založil v Česku stoprocentní dceřinou společnost Nay CZ, která sídlí v Hlinsku a má základní kapitál milion korun.
Na Slovensku společnost Nay kromě kamenných prodejen provozuje i internetový obchod. Prodejny Nay podle Lubomíra Drahovského z bratislavské agentury Terno kladou velký důraz na kvalitní značkovou elektroniku, na což by mohly vsázet i při vstupu na český trh. „Styl jejich tzv. elektrodomů je trochu jiný než styl prodejen silných společností, které už působí v Česku. Myslím si proto, že by společnost Nay mohla uspět na českém trhu,“ řekl.
Na Slovensko letos naopak hodlá expandovat společnost Electro World, která na konci loňského roku v Česku, Maďarsku a Polsku provozovala 30 prodejen s elektronikou a elektrospotřebiči. Ve velkých slovenských městech chce Electro World do dvou let provozovat prvních osm až deset prodejen, které by měl doplnit internetový obchod. Electro World bude zároveň zvyšovat počet prodejen v původním trojlístku středoevropských zemí. „Chceme na Slovensku expandovat rychlejším tempem, než tomu bylo v ČR,“ řekl generální ředitel Electro World střední Evropa Milan Růžička.