„Strategie, kdy jsme se zaměřili na náš nejsilnější český a slovenský trh a na nejlikvidnější modely aut, nám umožnila návrat zpět do zisku. Společnost dosáhla bodu zvratu jak v České republice, tak na Slovensku na přelomu 2. čtvrtletí, a od té doby je již zisková,“ dodal. Výsledky hospodaření firma zveřejní příští pátek.
Prodej skupiny byl podle analytika Atlantiku FT Milana Vaníčka lehce vyšší, než se očekávalo. „Meziroční srovnatelnost s celkovým počtem prodaných aut je však problematická vzhledem k tomu, že ve společnosti došlo k ústupu z některých trhů a všeobecné restrukturalizaci. Dle hodnot prodaných aut například v ČR se objemy prodeje snížily o 34 procent,“ dodal.

Vstup Ivany Šalomonové ze Studia Burza
Po slabých zimních měsících začaly podle zástupců firmy na jaře prodeje
meziměsíčně růst a nyní se pohybují na úrovni loňského roku. "Na Slovensku
byly prodejní výsledky silně podpořeny rozhodnutím společnosti zavést v
březnu tohoto roku šrotovné na ojeté vozy," dodal mluvčí Vladan Crha. Vedle šrotovného podpořily růst prodeje i nízké ceny, které byly na začátku roku na historickém minimu.
Nejvíce, 6 645 vozů, prodala skupina v České republice. Na Slovensku prodala 1 931 aut a v pobočkách v Rumunsku a v Maďarsku, které zavírala během čtvrtletí, prodala 348 vozů. Skupina AAA Auto působí na trhu 16 let. V současné době provozuje síť 29 poboček v České republice a na Slovensku. Akcie firmy se stále obchodují na burzách v Praze a Budapešti.