Nový portál má sloužit nejen k prodávání lístků na kulturní akce, ale i jako rozcestník informující o různém večerním vyžití. V současné době má Navečer.cz již nasmlouvanou spolupráci se stovkou zadavatelů. „Spolupráci jsme nasmlouvali mimo jiné s Vinohradským divadlem či Divadlem v Celetné v Praze,“ konstatoval Meloun. Samotná divadla portál vítají, neb již dříve využívala slevové portály, nicméně v těchto případech musela jít s cenou hodně dolů.
Český trh slevových portálů nyní ovládají čtyři hlavní hráči, kterými jsou Slevomat, Zapakatel, Hyperslevy a Vykupto. Navečer.cz ale těmto tradičním portálům konkurovat nechce. „Nebereme je jako konkurenci, vnímáme je jako nástroj, kterým nám otestoval trh a vychoval zákazníky na internetu,“ popisuje postoj Meloun.
Analytici ale varují, že do konce roku na trhu nepřežije polovina ze současných zhruba sto třiceti takovýchto portálů. Ti co chtějí přežít, by se podle odborníků měli zaměřit na jednu konkrétní oblast. Navečer.cz je tak v tomto smyslu specializovaným serverem, jenž má dozajisté potenciál zaujmout na trhu své místo.