Dupačky, bryndáky, botičky a další drobnosti pro ty nejmenší. Obchodníci se na narození královského potomka pečlivě připravují. Neznalost pohlaví nevadí, ve snaze vydělat se rozhodli nic nepodcenit. Varianty mají v růžové i modré.
„Myslíme si, že lidé budou kupovat královské bryndáky. Bude zájem hlavně o ty věci se jménem miminka nebo o barvu oblečení,“ odhaduje Joshua Bamfield z výzkumného centra pro maloobchod.
Opravdový boom prý začne až po narození. Podle odhadů se vypije alkoholu v přepočtu za dvě miliardy korun a další 2,5 miliardy se utratí za suvenýry a dětské hračky. Další miliony padnou na jídlo, večírky, knížky a DVD o královské rodině.
„Matky chtějí pro své dítě to nejlepší. Jsou teď moc rády, že se svět točí kolem královské rodiny. Popularita přitahuje světoznámé návrháře a značky,“ vysvětluje Laura Tenisonová, majitelka obchodu s dětským oblečením.

Obchodníci se těší na britského královského potomka
Obchodníci se těší na britského královského potomka
12.07.2013 Eko 21
Británie očekává narození královského potomka
Není to poprvé, kdy na významných událostech ve Velké Británii podnikatelé bohatnou. Podobně tomu bylo i v uplynulých dvou letech. Za suvenýry spojené se svatbou prince Williama a Kate Middletonové v roce 2011 utratili Britové i turisté asi šest miliard korun.