V Británii vypukla cenová válka

Londýn - Britové ztratili kvůli obavám z finanční krize zájem o drahé zboží. Do svých peněženek už nesahají tak ochotně jako dříve a obchodní řetězce na to už začaly reagovat. Aby si zákazníky udržely, začínají zlevňovat. Například Tesco už sáhlo na ceny 350 výrobků.

„V této těžké době si musí zákazníci utahovat opasky. Proto vyhledávají jen ty nejlevnější produkty. My jim chceme vyjít vstříc, a proto jsme se rozhodli zlevňovat,“ vysvětluje rozhodnutí společnosti Tesco její šéf reklamy pro Velkou Británii Richard Brasher.

Brity přiměla k šetření především finanční krize. Méně dostupné totiž nyní nejsou jen hypoteční úvěry, ale taky ty spotřebitelské. Podobný scénář už zažili i Američané. Kvůli nedostatku financí omezili návštěvy restaurací a daleko méně jezdí také autem.

Načítání...