Čistý rasismus vždycky touží po konečném řešení

Ve Vítkově na Opavsku popálili malou holčičku. To může udělat jenom svině. Než se řeknou definitivní slova o rasistickém násilí, počkejme na policejní vyšetřování. Ale kdo mu má věřit, když policii ohledně spravedlnosti shledáváme lehkou, soudy jakbysmet a politiky, ty už vůbec… V každém případě: rasismus roste a je stále drsnější, otevřenější a drzejší. Dá se to říci takhle: Romové většinu obyvatelstva rozčilují a vskutku se s nimi začasté nedá žít. Kdo tvrdí opak, ať to zkusí. Mnoho z nich krade, křičí a nedodržuje základní pravidla normálního spolužití. Pro ně totiž normální není. Žijí duší minulosti a hlavně přítomnosti, budoucnost neumějí. Ve vztahu k penězům, k nemovitému majetku, ke zdraví… hej, Dežo, zahraj! Kdo tohle popírá, je vážně mudrlantský pseudohumanista. Nicméně ti spálení ve Vítkově nijak nezlobili. Byli to Cikáni, kteří se s gádži snažili spolužít. Alespoň pan starosta to říkal. Rozhodně se nezúčastňovali obludných rituálů, jež by sloužily nějakému tajnému spolčení, které má skrze Protokoly cikánských vajdů zničit svět bílých a získávat krev gádžovských panen… Pokud byl útok na lidi z Vítkova rasový, je čas vyjít do ulic a postavit se nesnášenlivé lůze. Ono ani v případě, kdy Rom krade poklopy od kanálů, totiž nelze přistoupit na spravedlnost, projevující se tím, že se lidé zabíjejí a bijí jenom proto, že jsou dle Čunka "opálení".

Vím, že mnozí z nich zneužívají sociální sítě. Vím, že se řada Romů rychle naučila stěžovat si na rasismus, když je zákon klepne přes prsty. Už od dětství - vyrostl jsem na Žižkově - dávám pozor, mám-li v odlehlém místě potkat jejich partičku. Dokonce je mi jasné, že se z některých stali hajzlovští cikánští rasisté.  Mnozí Romové totiž mají zvláštní dispozici: přijímat a učit se od majoritní společnosti veškerá svinstva, jež jim nabízí, a ve své vášnivosti je přetavit až v extrém. Jsem vůči nim v jistých okamžicích velmi opatrný a občas se romských aktivistů ptám, je-li rasismem, když si v tramvaji, do níž nastoupila skupina rozverných Cikánů, přesunu peněženku na kontrolovatelné místo. Ti upřímnější připustí, že jde jen o opatrnost - byť je to většinou opatrnost nespravedlivá.

Přesto tvrdím, že naše neromské společenství je prolezlé rasismem až ke zvracení a že tento obludný jev stále roste. Nevíme o nich nic a házíme je do jednoho pytle. Kdo víc řve o cikánských vších a parazitech, mění se v idol davu. Romové mají velké štěstí, že jsou povětšinou chudí (až na jejich elity, ty ale na ostatní zhusta kašlou a nejraději by se daly nabílit). Mít Cikáni větší majetky, dočkali bychom se v této době brzo nějakých „křišťálových nocí“. Připadá mi velmi zvláštní, že podobným způsobem jako k nepřizpůsobivým Romům nechová se většinová společnost také k bílé lůze, k našim národním, pokrevním bratrům. K těm, jimž se říká familiérně „nezaměstnatelní“. K těm, kteří denně ožralí pozvrací chodbu v domě, v němž bydlí, třískají manželky, jež potkáváme ráno s monokly na očích a tváříme se, že jsme si ničeho nevšimli…  A stejně bijí děti, které jim osud vhodil do společného bydlení. A bití, to by bylo mnohdy to nejmenší. Romové, kteří si půjčují v „úžeře“, jsou dle mínění většiny hlupáci. A co intelekt bílých, kteří se do krve zadlužují kvůli zahraničním dovoleným? Možná by bylo zajímavé, kdybychom porovnali, jak se chovají exekutoři k romským dlužníkům a jak k těm druhým. A hlavně, jak exekutorské chování k nim hodnotí veřejnost: Cikáni si to zaslouží, vůči bílým jsou exekutoři bezohlední surovci. Kolik je vlastně tmavých a kolik bílých nepřizpůsobivých? Argument, že Romů s tímto vzorcem chování je relativně k jejich a našemu počtu víc, kulhá. Jde-li o škody, které činí komplikovaní lidé ostatnímu společenství, platí absolutní čísla. Jenomže v očích každého „roduvěrného“ Čecha jsou ti druzí, bílí, sice zlobiví, ale „naši“.  

Pro podporu tvrzení, že zdejší rasismus nabývá na opovážlivosti a síle, si stačí projít internet. Budiž, mnozí z Romů jsou nesnesitelní v soužití. Židé, to jsem si ještě nevšiml. A ejhle: proběhněte si občanské diskuse, nejen stránky vyhlášených antisemitských nácků. Jako byste hleděli do skleněných očí klonů íránského antižidovského vůdce Ahmadínežáda. A že jich najdeme, těch znalců metod sionistického upírství, těch bijců židáckého moru! A nejsou to mnohdy žádní hlupáci. Mají to v hlavách stejně pěkně srovnané jako třeba Himmler, Heydrich nebo Goebbels. Vysvětlí, za co všechno může světové Židovstvo. A jak to dělá mazaně, tedy po židovsku. Lže prý například o šoa, a chce vytřískat kapitál z té záležitosti, kterou samo zkonstruovalo. Čehož se chytají sympatičtí vymydlení chlapci z ulice s nablýskanými botami, kteří hned dobře vědí, co by se mělo udělat s nosatým Židákem. Sláva Hamásu! Heil SA!

Věru, nevím, jak skončí vyšetřování události ve Vítkově; velmi úpěnlivě doufám, že se ukáže, že to bylo jinak. Protože být to útok, podmíněný rasismem, pak už nám jde z tlustých do tenkých. Ono už takhle je to nejen u nás, ale v celém světě, zasaženém úzkostí, která vždycky nutí najít viníky (a těmi bývají zákonitě nějací ti jiní, našinec by to přece nezavinil!), nejlépe Cikány, Židy nebo cyklisty. Nakonec všichni končí v Osvětimi. Začneme Židy a Romy. Cyklisté se dle potřeby přidají.

Nenávist dostává kontury. Jsou-li už kolem nich plameny, tím hůř.

  • Požár ve Vítkově na Opavsku autor: ČT24, zdroj: ČT24 http://img2.ct24.cz/cache/140x78/article/9/810/80959.jpg
  • Noviny Národní politika autor: ČT24, zdroj: ČT24 http://img2.ct24.cz/cache/140x78/article/1/97/9699.jpg
  • Extremisté v Janově autor: Zavoral Libor, zdroj: ČTK http://img2.ct24.cz/cache/140x78/article/7/638/63750.jpg
Vydáno pod