Armáda spustila náborovou kampaň, shání přes 1 000 nových lidí

Praha - Česká armáda spustila náborovou kampaň, jejímž cílem je přilákat letos přes 1 000 nových zaměstnanců. V první fázi bude vojsko oslovovat zájemce o práci prostřednictvím inzerátů v celostátním tisku. V dalších etapách se zaměří i na jiná média. Noví zaměstnanci mají doplnit uvolněná tabulková místa. Podle tiskové a informační služby ministerstva obrany jde o pravidelnou plánovanou akci. Armádu během loňského roku opustilo 4 671 zaměstnanců. K 1. lednu 2008 působilo u vojska podle údajů ministerstva obrany 38 805 lidí, ke stejnému datu letošního roku to bylo 34 134.

Armáda pro letošek shání 1 150 mužů a žen pro různé odbornosti u vojenských útvarů po celé republice. Náklady na první, lednovou etapu kampaně ministerstvo vyčíslilo na 805 000 korun. Na další tři fáze, které se uskuteční v dubnu, červenci a říjnu, naváží ještě regionální kampaně. Armáda v nich bude informovat mimo jiné o konkrétních odbornostech, o něž má zájem.

„Flek pro tebe a stojí za to“

Inzerát podle ministerstva obrany představuje armádu jako zaměstnavatele, který dokáže ocenit a odměnit kvality uchazeče. Jeho součástí je odkaz na tři hlavní informační zdroje o zaměstnání u vojáků: krajská vojenská velitelství, bezplatnou informační linku 800 154 445 a internetové stránky novakariera.cz s heslem „Flek pro tebe a stojí za to“.

V české armádě k 1. lednu 2009 působilo 23 908 vojáků z povolání a 10 226 občanských zaměstnanců. Loni ke stejnému datu to bylo podle obrany 25 177 profesionálních vojáků a 13 628 občanských zaměstnanců.

Voják
Voják