Husitská a Trocnovská ulice a jejich křižovatka budou pro silniční provoz uzavřeny od 8. května (7:00) do 10. května (16:00).
Most sloužil železniční dopravě od začátku devadesátých let do prosince 2005, kdy přestaly jezdit vlaky na jednokolejné Hrabovské spojce mezi hlavním a Masarykovým nádražím. Konstrukci poté dělníci používali jako silnici pro dopravu stavebního materiálu při budování Nového spojení.
Ačkoli most na Žižkově svému účelu doslouží, konstrukci železničáři dále využijí. Již při stavbě se totiž počítalo s jejím dalším použitím. Jednotlivé díly proto nebyly svařeny, ale sešroubovány. „V rámci samostatné investiční akce bude tato konstrukce opět sestavena a vložena do vybrané vhodné železniční tratě,“ uvedl Halla.
V současné době SŽDC také opravuje bývalý železniční most Velká Hrabovka. Tento více než stoletý most nad Husitskou ulicí sloužil železnici na trati z Prahy hlavního nádraží do Turnova až do konce srpna 2008, kdy byl provoz z této trati převeden na nově vybudované tratě Nového spojení pod vrchem Vítkov. Po rekonstrukci zde místo vlaků budou jezdit cyklisté a chodit pěší.