Nejlépe se řidiči cítili ve Stockholmu, poměrně bezproblematické je podle nich také projíždění Melbourne, Houstonem i New Yorkem. Z evropských měst dopadl nejlépe Berlín, nejhůře naopak Moskva, za níž figurují už jen Johannesburg, Mexiko a Peking.
Nečekaně vysoko se ocitla severoamerická velkoměsta proslulá ucpanými ulicemi, jako je New York nebo Los Angeles (sedmé nejlepší). „Jsou to města, kde jsou dlouhé zácpy a intenzivní provoz, ale v celosvětovém kontextu se ukazuje, že si s dopravou dokáží dobře poradit,“ řekl Naveen Lamba z IBM.
Nejhůře hodnocená města zažila v posledních letech většinou rychlý růst a zlepšily se také majetkové poměry jejich obyvatel, kteří si pořídili auta a začali jimi jezdit do práce. Například v Pekingu se počet aut jen v první třetině letošního roku zvýšil více než o dvacet procent. Podle Lamby se ale tamní situace postupně zlepšuje. „Peking investoval do dopravní infrastruktury i do podzemní dráhy,“ podotkl.
Ačkoli jsou řidiči rostoucím provozem frustrováni, podle Lamby vesměs nejsou schopni dopravovat se jinak než autem. Jen minimum z nich se rozhodlo kvůli prodlužujícím se zácpám, na které si stěžují, dopravovat se do práce jinak.