Místo rychlostní silnice R3 v jižních Čechách by Stanjura prosazoval stavbu rychlostní silnice R35, tedy druhého spojení Moravy s Čechami přes Olomouc na Hradec Králové a Liberec. „Bylo by to lepší než budovat na D1, já nevím, osm proudů. To by podle mého měla být klíčová priorita. Budu se o tom snažit přesvědčit i ostatní,“ řekl ministr.
Zaměřit se chce také na železniční koridory. Výstavba dálnic, silnic a železničních koridorů má podle něj totiž pomoci při rozhýbání české ekonomiky. Důležitým předpokladem je dobrá příprava takových staveb. Už by se nemělo stávat, že v průběhu stavby neuvěřitelným způsobem rostou náklady.
„Musíme taky dávat pozor, aby se skutečně soutěžilo. Aby ty ceny byly nejlepší na trhu. A pořád zkoumat, jestli některé stavby nevznikají jen proto, aby se investovalo,“ dodal Stanjura.