Autobusy nahrazovaly dopoledne část trasy C pražského metra. Podzemní dráha nejezdila asi hodinu a půl mezi stanicemi Florenc a Nádraží Holešovice, dopravní podnik situaci vysvětlil technickou závadou.
Porucha zastavila linku C v pražských Holešovicích. Hodinu a půl ji nahrazovaly autobusy
Metro pod pražskými Holešovicemi přestalo jezdit před půl devátou dopoledne, tedy ještě v době ranní špičky. Náhradní autobusová linka XC obsluhovala až do deseti hodin stanice Nádraží Holešovice, Vltavská a Florenc. Mluvčí dopravního podniku Aneta Řehková upřesnila, že příčinou závady byl kabel namotaný na podvozek jednoho z vozů.
Z Letňan na Nádraží Holešovice a z Florence na Háje sice jezdilo metro dál, ale kdo mířil například z Kobylis na I. P. Pavlova, musel přestoupit do autobusu. Provoz v úsecích, kde metro jezdilo, ovšem nebyl plynulý, soupravy zastavovaly v tunelech.
Výluky, které trvají déle než hodinu, nejsou v pražském metru příliš časté. Menší poruchy nebo například střety vlaků s lidmi obvykle zastaví provoz na pár desítek minut. Ale například v prosinci 2010 pět hodin nejezdila podzemní dráha v úseku, který prochází Nuselským mostem. Tehdy začal tát sníh, do konstrukce mostu zatékalo a voda se dostala až do tunelu metra. O tři roky později zase metro nejezdilo hodinu a půl kvůli požáru kabelů v tunelu.
Nejrozsáhlejší neplánované výluky následovaly po povodních v roce 2002. Tehdy byly zatopeny části všech tří tratí metra a provoz byl zastaven několik měsíců. V roce 2013 pak byla kvůli průsakům vody přerušena doprava v metru C v Holešovicích.