Praha - Krize nekrize, čeští a slovenští reklamotvůrci přebrali ceny za nejlepší reklamu. Česká soutěž o nejlepší reklamu METRO Zlatá pecka ocenila dvacet nejlepších reklam. Nejúspěšnější byla agentura Euro RSCG, která z dvacítky ocenění dostala čtyři. Na začátku bylo dvě stě sedmnáct prací od třiceti pěti českých a devíti slovenských agentur. Radovali se tvůrci televizních nebo rozhlasových spotů, billboardů, plakátů, outdoorových reklam nebo těch v tisku.
Soutěž o nejlepší reklamu má vítěze
Klání o nejlepšího kreativce roku má v Česku svoji tradici a letos se vyhlašovalo už popatnácté. Přihlásit se mohla agentura nebo i jednotlivec, prostě ten, kdo se chtěl pochlubit něčím tvůrčím. Jejich nápady pak posoudila odborná porota. Letos poprvé svůj názor vyjadřovala také veřejnost. O nejlepším spotu na internetu hlasovali nejen Češi. Možnost měli i lidé z dalších dvacet zemí světa.
Reportáž Daniely Písařovicové (zdroj: ČT24)