Důležité je mít svůj rukopis, radí tvůrcům Lukáš Pipek, ředitel festivalu Czech Design Week. Na prodejní přehlídce českého i zahraničního designu představuje ty, kteří originální jsou: od zavedených značek až po mladé talenty. Podzimní část Design Weeku začala v Praze 27. listopadu a potrvá do 3. prosince.
I mýdlo může mít svůj rukopis. Začal podzimní Czech Design Week
Návštěvníci Czech Design Weeku se mohou probírat nábytkem, šperky, módou i malbou od desítek designérů a návrhářů. „Z více než 250 přihlášených vybrali kurátoři 80, kteří vystavují v Hybernské 4, dalších 80 je rozmístěno ještě po osmi pražských lokacích,“ upřesnil Pipek.
Ze známých značek se představují například Koh-i-noor nebo Prim, své práce prezentují ale i studenti vysokých uměleckých škol. „Všem bych doporučil ikonu polského designu Sebastiana Pietkiewicze, patří mezi přední skláře,“ připojil Pipek konkrétní tip na designéra, kterého by si podle něho návštěvníci neměli nechat ujít.
Doprovodný program zahrnuje mimo jiné křty nových publikací. V den zahájení bude pokřtěn kalendář o architektovi Janu Kaplickém, předposlední festivalový den pořadatelé představí knihu City Primeval: New York Berlin Prague od Roberta Carritherse a Louise Armanda. Zobrazuje étos umění a kultury těchto tří měst od 60. let do současnosti.