„Dnes je pátek, včera byl čtvrtek, zítra bude sobota a potom hned neděle,“ zpívá 14tiletá Rebecca, která si text napsala sama. „Byl to šok. Byla jsem v rozpacích a vlastně trochu vyděšená, ale zároveň šťastná. Bylo to jako dát všechny pocity najednou do lahve,“ komentovala svůj „úspěch“ zpěvačka.
Rebecca si chtěla splnit sen – být slavná. Její videoklip přitom stál pouhé dva tisíc dolarů od rodičů. A s nimi porazila i popové ikony jako Beyonce nebo Lady Gaga s jejich týmy producentů, choreografů nebo vizážistů. Rebecca, která vydala už druhý klip, plánuje své první album.

Rozhovor s psychologem Václavem Mertinem
Rozhovor s psychologem Václavem Mertinem
2.1.2012 - UK
Reportáž P. Schubertové a T. Radvákové
„Klip slečny Black není hudební událost. Je to věc tak pitomá, že si to prostě všichni pošlou,“ upozornil hudební publicista Jan Vedral.
V Česku coby už 12tiletá prorazila zpěvačka Ewa Farna. „Mě se často ptají, jak se cítím teď, když se dívám na klip Měls mě vůbec rád a jsem tam s rovnátkem, culíky, malinká, dvanáctiletá, ale to je právě ono, takhle malá holka vypadá, neměla jsem touhu být dospělá,“ komentovala svůj první klip Farna.
„Talent je jenom 10 % práce. Stát se hvězdou na jeden moment, je dneska poměrně snadné, na druhé straně opakovaný úspěch je ten kumšt, který není jednoduchý,“ zhodnotil hudební producent Lešek Wronka.
Loňský průzkum Kalifornské univerzity ukázal, že u dětí ve věku 9-11 let je na prvním místě touha po slávě, která z příček odsunula hodnoty jako štěstí nebo pomoc ostatním. Právě díky možnosti ukázat se na sociálních sítích.

Vypadá to, že i malé holčičky už si nechtějí hrát s klasickými pohádkovými panenkami. Hitem jsou teď panenky filmové hvězdy nebo pop star. Samozřejmě jsou oblečeny podle posledních trendů a kopírují skutečné popové hvězdy.