Z letošního hlasování jsou vyřazeny vítězné nejabsurdnější bankovní poplatky z minulých let - poplatek za příchozí platbu nebo vklad na účet, poplatek za výběr z bankomatu vlastní banky a poplatek za vedení běžného účtu. Z těchto tří poplatků lidé již vybrali i „superabsurdní poplatek“, kterým se stal poplatek za příchozí platbu.
Poplatek za vyplnění kolonky
Poplatků, na které si bankovní klienti stěžují, je stále dostatek. „Za vyplnění specifického symbolu, což bylo výslovné přání školní jídelny, aby vůbec mohla být platba správně přiřazena, jsem musel zaplatit nový poplatek ve výši 50 Kč,“ uvedl jeden z klientů. Jiná banka zase k údivu uživatele jejího internetového bankovnictví zpoplatňuje využití kolonky „popis příkazu“, což je pojmenování příkazu pouze pro potřeby zadavatele.
Zájem o účast v anketě rok od roku roste. V loňském ročníku přišlo organizátorům v součtu více než 37 000 hlasů.