Vůně provází návštěvníky v Dubaji doslova na každém kroku. „Mnoho našich zákazníků používá parfémy mnohem více než jejich západní protějšky. Běžně si lidé koupí jeden flakónek, ale naši zákazníci si koupí kusů hned několik, aby měli jeden doma, druhý v autě a další v kanceláři,“ řekl zástupce Ajmalu Abdulla Ajmal.
Inspirací jsou tradiční arabské a francouzské vůně
Ve své továrně o rozloze čtrnácti tisíc metrů čtverečních vyrobí denně na 50 tisíc parfémů. V roce 2010 se obrat firmy pohyboval kolem dvou set milionů dolarů, letos by měl být podobný. „Pro většinu vůní je typické, že se rozptýlí do okolí. Jenže naši zákazníci za sebou obvykle rádi zanechávají stopu. Těší je, když třeba ve výtahu za nimi vůně ještě dlouho zůstane,“ podotkl Ajmal.
Základem zdejších parfémů je směs ze santalového dřeva, ambry, pižma a růže. „Tajemstvím úspěchu je kvalitní koncentrát. Parfém můžete vytvořit z různých kombinací, ale kvalita je prostě rozhodující. Pak se dostává ke slovu design a balení a dobře zvolený marketing,“ prohlásil Mohamed al-Fahim, ředitel Pařížské galerie, jednoho z největších regionálních prodejců vůně.
Poslední, co musí výrobci sledovat, je, kde a jakým způsobem zákazníci nejčastěji nakupují. 50mililitrové balení kvalitního parfému vyjde v Emirátech zhruba na čtyři sta dolarů, cena náhradní náplně je poloviční.
