Účastníci pochodu se sešli na Staroměstském náměstí, odkud přesně v poledne vyrazili na tříkilometrovou trasu. Přibližně po hodině pak první účastníci dorazili do cíle na ostrově Štvanice. Ve stáncích na startu i v cíli se prodávaly také náramky, růžové víno, dětské batůžky, čelenky nebo kosmetické taštičky. Výtěžek z prodeje jde na prevenci rakoviny prsu, projekty pro pacientky nebo vyhodnocování screeningových dat.
Vstupenkou na koncert a doprovodný program na Štvanici je tradičně tričko. Návrhářka Klára Nademlýnská pro letošní ročník připravila růžovou variantu pro ženy a šedivou pro muže, k dostání byla také dětská verze.
Symbolem pochodu jsou trička i růžové balónky
Kromě triček jsou symbolem pochodu růžové balónky, které lidem rozdávaly mladé pacientky s rakovinou prsu. Na Štvanici pak došlo k jejich hromadnému vypuštění. „Je to pro nás chvilka zamyšlení a vzpomínek na ty, kteří tu mezi námi už bohužel nemůžou být. Jde o speciální moment, který je symbolem celé akce,“ dodává Alena Pytlíčková ze společnosti Avon, která akci organizuje. Podle pořadatelů jsou balónky vyrobené z ekologicky rozložitelného materiálu.
Charitativní akci stejně jako v minulých letech podpořily známé osobnosti, například zpěvačky Tonya Graves a Debbi, herečky Iva Pazderková, Vanda Hybnerová nebo Hana Holišová. Mezi ambasadory jsou také muži, akci poněkolikáté podpořil zpěvák David Deyl, herec Roman Vojtek či olympijský vítěz David Svoboda.
Podobné akce se konají ve více než 50 zemích. Loňského ročníku se v Praze zúčastnilo 23 tisíc lidí. Letos očekávají organizátoři podobný počet.