„Tím, že jsme dostali stejně peněz, nemáme pokrytý provoz od ledna do začátku května. Takže musíme někde ušetřit,“ řekl Drápal. Podle něj navíc dlouhodobé průzkumy prokázaly, že počet cestujících, kteří využívají tyto stanice, není tak vysoký. Ve špičkách podle Drápala nedosahuje ani 30 procent kapacity vozů metra. Metro v Letňanech totiž končí poměrně daleko od místního sídliště, někteří cestující tak raději jezdí autobusem až na Palmovku nebo ke stanici Vysočanská.
S omezením provozu nesouhlasí letňanská radnice. „Domníváme se, že se budou dlouhé spoje metra přetěžovat, jak tomu nasvědčují zkušenosti s pásmovým provozem na metru B. Může se rovněž stát, že lidé stanici metra přestanou využívat a raději budou jezdit na metro B, kde bude interval kratší,“ uvedl radní Prahy 18 David Kolínský (SZ). Radnice bude podle něj požadovat posílení autobusových linek dále na metro B.
Kolínský se domnívá, že by měl organizátor dopravy spíše usilovat o větší vytížení stanice, do Letňan by mohlo být například přesunuto autobusové nádraží Praha - Holešovice. Letňanům podle něj po omezení hrozí podobná situace jako u stanice Depo Hostivař, kde je rovněž pásmový provoz. Cestující pak spíše využívají autobusů, které zajíždějí ke stanici Skalka nebo Háje, kde pásmový provoz není.
Metro až do Letňan jezdí od 9. května. Mluvčí dopravního podniku Ondřej Pečený při spuštění provozu odhadoval, že doprava na novém úseku bude stát 400 milionů korun ročně. Výstavba úseku mezi stanicemi Ládví a Letňany, který měří 4,6 kilometru, stála 15,5 miliardy korun.