Profil zákazníků je různý. Jsou mezi nimi jak ti, kteří ještě nikdy auto neměli, tak vlastníci více než dvou vozů. Důvody jejich zájmu se také liší. U některých je to zvědavost, jiní jsou milovníky aut, další přilákala dostupnost auta a jeho malá velikost, která by mohla být při řízení na přeplněných indických silnicích výhodou.
Nano je čtyřdveřový a čtyřsedadlový hatchback, jehož základní verze má motor o obsahu 624 kubických centimetrů. Pohání ho dvouválcový motor o výkonu 33 koní. Dosáhne maximální rychlosti 105 kilometrů v hodině. Zákazníkům nabízí pouze základní výbavu, tedy žádné posilovače brzd ani řízení, žádné airbagy, rádio nebo klimatizaci. Je dlouhé 3,09 metru a je tak menší než Maruti 800, má však o 21 procent více prostoru. Na jeden litr ujede 23,6 kilometru. Má i menší rádius otáčení, a lépe se tak řídí.
Malá auta plánuje v letošním a příštím roce začít prodávat v Indii mnoho světových automobilek. Jako první chtějí ještě letos přijít s malým vozem japonská Honda a americký General Motors. V příštím roce se k nim přidají Volkswagen, Ford i česká Škoda Auto.
Tata začátkem března uvedla, že plánuje v roce 2010 nebo 2011 prodávat v Evropě inovovanou verzi automobilu Nano pod označením Europa. Vůz by měl plnit evropské emisní i bezpečnostní standardy. Tata je třetím největším výrobcem automobilů v Indii.