Bratislava - Nejčtenějším deníkem na Slovensku zůstal v letošním druhém a třetím čtvrtletí Nový čas, televiznímu trhu opět dominovala Markíza a mezi rozhlasovými stanicemi vedlo Rádio Expres. Vyplynulo to z průzkumu Median SK. Zájem o deníky proti prvnímu a druhému čtvrtletí mírně klesl, po novinách denně sáhlo 43 procent populace. S výrazným odstupem za Novým časem následovaly deníky Sme, Pravda a Plus jeden deň, které shodně četlo po osmi procentech dotázaných. Mezi týdeníky zůstal nejoblíbenějším Plus 7 dní.
Nejčtenějším deníkem na Slovensku zůstal Nový čas
Televizi sledovaly ve druhém a třetím čtvrtletí téměř čtyři miliony diváků. Zájem o programy Markízy, televize Joj i první kanál veřejnoprávní Slovenské televize ale klesl. Rozhlasové stanice poslouchaly ve sledovaném období více než tři čtvrtiny dotázaných. Za Rádiem Expres následovaly veřejnoprávní Rádio Slovensko a Fun rádio.
Do průzkumu se zapojilo 4286 respondentů ve věku od 14 do 79 let. Dotazovaní byli mezi 30. březnem a 13. zářím.