Praha - Dnes večer dojde k vyhlášení ankety nejlepších internetových stránek různých firem. Hlavním kritériem je kvalita jejich prezentací, které se v současné době věnuje mnoho specializovaných designérských firem. Na nedostatek poptávky si společnosti zabývající se podobou firemních webu rozhodně nemusí stěžovat.
Kvalitní firemní web je podmíněn dostupným použitím
„Hlavním kritériem kvalitního webu je spokojenost jeho návštěvníků, dostupnost a přehlednost požadovaných informací,“ tvrdí vedoucí projektu Dobrý web Luboš Plotěný. Klíčem k úspěchu je podle Plotěného umění dobře strukturovat mnoho informací, které musí web kvalitní a ambiciózní firmy obsahovat. Internetové stránky totiž často představují hlavního zprostředkovatele mezi zákazníkem a firmou.
Kvalitní web musí především jasně charakterizovat danou firmu. „Současným trendem je snaha maximálně používat video. To může v některých případech paradoxně rušit přehlednost firemních stránek,“ dodává Plotěný. Samoúčelné vizuální efekty nejsou pro seriózní firemní weby to pravé. Trendem je určitý videoprůvodce jako kompromisní řešení, jak doplnil marketingový specialista Daniel Kafka.