Kvalitní firemní web je podmíněn dostupným použitím

Praha - Dnes večer dojde k vyhlášení ankety nejlepších internetových stránek různých firem. Hlavním kritériem je kvalita jejich prezentací, které se v současné době věnuje mnoho specializovaných designérských firem. Na nedostatek poptávky si společnosti zabývající se podobou firemních webu rozhodně nemusí stěžovat.

„Hlavním kritériem kvalitního webu je spokojenost jeho návštěvníků, dostupnost a přehlednost požadovaných informací,“ tvrdí vedoucí projektu Dobrý web Luboš Plotěný. Klíčem k úspěchu je podle Plotěného umění dobře strukturovat mnoho informací, které musí web kvalitní a ambiciózní firmy obsahovat. Internetové stránky totiž často představují hlavního zprostředkovatele mezi zákazníkem a firmou.

Kvalitní web musí především jasně charakterizovat danou firmu. „Současným trendem je snaha maximálně používat video. To může v některých případech paradoxně rušit přehlednost firemních stránek,“ dodává Plotěný. Samoúčelné vizuální efekty nejsou pro seriózní firemní weby to pravé. Trendem je určitý videoprůvodce jako kompromisní řešení, jak doplnil marketingový specialista Daniel Kafka.

Výběr redakce

Aktuálně z rubriky Média

SOUHRN: Zásadní události pátku 12. prosince

Každý večer přinášíme přehled nejdůležitějších a nejzajímavějších událostí dne z domova i ze světa. Stručně a přehledně, ale i s potřebným kontextem. Projděte si zásadní zprávy pátku 12. prosince 2025.
12. 12. 2025Aktualizováno12. 12. 2025

SOUHRN: Zásadní události čtvrtka 11. prosince

Každý večer přinášíme přehled nejdůležitějších a nejzajímavějších událostí dne z domova i ze světa. Stručně a přehledně, ale i s potřebným kontextem. Projděte si zásadní zprávy čtvrtka 11. prosince 2025.
11. 12. 2025

SOUHRN: Zásadní události středy 10. prosince

Každý večer přinášíme přehled nejdůležitějších a nejzajímavějších událostí dne z domova i ze světa. Stručně a přehledně, ale i s potřebným kontextem. Projděte si zásadní zprávy středy 10. prosince 2025.
10. 12. 2025Aktualizováno10. 12. 2025

I po českých turistech hodlají USA vyžadovat pět let záznamů ze sociálních sítí

Administrativa amerického prezidenta Donalda Trumpa plánuje od zahraničních turistů, kteří pro vstup do Spojených států nepotřebují vízum, vyžadovat jejich historii na sociálních sítích za posledních pět let. Požadavek bude součástí žádosti o povolení vstupu do země prostřednictvím systému ESTA. Opatření se mimo jiné dotkne řady evropských zemí včetně Česka. Píše o tom deník The Washington Post s odvoláním na návrh Celní a pohraniční stráže ve federálním registru.
10. 12. 2025
Načítání...